Alapképzés

Kereskedelem és marketing

A képzés a kereskedelem és a marketing széles területét megismerteti gyakorlatban és elméletben is: gazdasági és üzleti ismeretek, beszerzés, értékesítés, szervezés, irányítás, pörgés, kereskedelmi és marketing szaktudás.

A marketing az életünk szinte minden pillanatában jelen van, ezzel befolyásolva a vásárlási döntéseinket. Te lehetsz a kulcsfigura olyan projektekben, ahol tudásoddal hozzájárulsz reklámkampányok, arculatok tervezéséhez.

Az alapozó tantárgyak után kiválaszthatod, hogy az online értékesítés, a tartalommarketing vagy a nemzetközi piacok irányába szeretnéd tudásod tökéletesíteni. A kereskedelem és marketing alapszak elvégzésével tanulmányaid véglegesítéséhez egyenes út vezet a marketing mesterképzésünk.

Duális diploma
Megszerezhető végzettség
Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
Specializáció
- E-business
- Content marketing
- Nemzetközi piacok
Képzési idő
7 félév
Képzés nyelve
Magyar
Ponthatár
280 ponttól
Tandíj
Tatabánya nappali (magyarul): 230.000 Ft
Tatabánya levelező (magyarul): 210.000 Ft
Budapest nappali (magyarul): 250.000 Ft
Budapest levelező (magyarul): 230.000 Ft
Képzési forma
Nappali, Levelező
Helyszín
Budapest, Tatabánya
Jelentkezési határidő
2022.02.15. 00:00

Azok jelentkezését várjuk, 

  • akik kreatívnak tartják magukat és szeretnek ötletekkel és elképzelésekkel más embereket megnyerni
  • akik szeretnek eladni
  • akik számára a szervezés, a földrajz és a közlekedés érdekes elfoglaltság

Fontos információk

Az alapképzési szak képzési célja és a szakmai kompetenciák

A képzés célja kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására. Felkészültek tanulmányaik mesterképzésben történő folytatására.

Idegennyelvi követelmény

Az alapfokozat megszerzéséhez egy idegen nyelvből államilag elismert, középfokú (B2), komplex típusú, a képzési területnek megfelelő szaknyelvi vagy államilag elismert, felsőfokú (C1), komplex típusú általános nyelvvizsga vagy ezekkel egyenértékű érettségi bizonyítvány vagy oklevél szükséges.

Ismerd meg a Kereskedelem és marketing szakot

Képzési és kimeneti adatok

Az alapképzési szak megnevezése
kereskedelem és marketing (Commerce and Marketing)
Az alapképzési szakon szerezhető végzettségi szint és a szakképzettség oklevélben szereplő megjelölése
– végzettségi szint: alapfokozat
– szakképzettség: közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
– a szakképzettség angol nyelvű megjelölése: Economist in Commerce and Marketing
Képzési terület
gazdaságtudományok
A képzési idő félévekben
7 félév
Az alapfokozat megszerzéséhez összegyűjtendő kreditek száma
180+30 kredit
a szak orientációja: gyakorlatorientált (60-70 százalék)

Specializációk

E-business
Napjainkban kiemelkedő és folyamatosan növekvő szerepe van az elektronikus kereskedelemnek, vállalatirányításnak és adatfeldolgozásnak. Megmutatjuk, hogyan lehet az üzleti vállalkozásokat az internetes kereskedelmen keresztül hatékonyabbá tenni, hogyan tudsz egy webshopot menedzselni és mindezek logisztikai és informatikai hátterét megteremteni. Megismerheted azokat a módszereket, melyekkel sokkal hatékonyabbá válik a fogyasztók tulajdonságainak feltárása és ennek megfelelően a számukra szükséges termékek és szolgáltatások kialakítása.
Content marketing
A Content marketing (tartalom marketing) a marketingkommunikáció dinamikusan fejlődő területe. Lényege, hogy a vállalatok a kommunikációjuk során folyamatosan a vevőket, üzletfeleket, partnereket érdeklő (szöveges, vizuális, audiovizuális) tartalmakat állítanak elő és osztanak meg online és offline csatornákon. Hallgatóink a specializáció ismeretanyagának elsajátításával olyan elméleti és gyakorlati ismeretekre tesznek szert, mellyel képesek lesznek hatékonyan menedzselni a különböző tartalmak előállítását, megosztását, és a válaszreakciók kezelését, támogatva ezzel a vállalat marketing- és kommunikációs stratégiájának sikeres megvalósítását. Hallgatóink content marketing ismeretei révén könnyen megtalálják helyüket akár nagyvállalatok marketing csapatában, akár hazai kkv-k marketingeseként.
Nemzetközi piacok
A specializáció hallgatói leginkább arra kapnak felkészítést, hogy nemzetközi, nagyvállalati környezetben tudjanak könnyen és hatékonyan dolgozni. Amellett, hogy megismerik az ilyen társaságok működésének elveit, valamint speciális marketing tevékenységüket és piaci céljaikat, folyamatosan aktuális információkkal és a nemzetközi gazdasági és politikai folyamatok újdonságaival is találkoznak. Fontos része a képzésnek a gyakorlatban hasznosítható ismeretek átadása, ezért több esetpéldán keresztül is feltárjuk azokat a tényezőket, melyek a sokpiacos vállalatok működése szempontjából lényegesek és szükségesek.

Elhelyezkedési lehetőségek: 

  • nemzetközi szolgáltató központ
  • kis- vagy középvállalat
  • saját vállalkozás
  • bank szektor
  • nemzetközi (multinacionális) vállalat
  • közigazgatási intézmény
  • társadalmi szervezet

Karrierlehetőségek: 

  • sales menedzser
  • online marketing menedzser
  • reklám, szövegíró
  • PR marketing menedzser
  • kereskedelmi asszisztens
  • key account manager

Továbbtanulási lehetőségek

Az Edutus Egyetemen lehetőség van a megszerzett oklevél után marketing mesterszakon vagy szakirányú továbbképzéseken tanulmányaikat folytatni.

FELVÉTELIZEK

Felvételi határidő: 2022. február 15.

E-FELVÉTELI

Bővebb információ

Érdeklődj ingyenesen hívható felvételi számunkon:

Felvételi zöld szám

+36-80-911-688
E-FELVÉTELI

Kereskedelem és marketing

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben
Újdonság

Edutus képzés ajánló

Alkalmazásunk segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb képzéseinket.

MEGNÉZEM
Új