Alapképzés

Kereskedelem és marketing

A végzett hallgatók elhelyezkedését nagyban segíti a tanulmányok specializációja. A specializációkban szerzett mélyebb gyakorlati ismeretek készségszintű elsajátítása. A szak keretében olyan specializációkat választottunk, amelyek a tágabb környezeti fejlődés következtében egyre nagyobb súlyt kapnak valamennyi vállalkozás piaci munkájában. A specializáció keretében szerzett mélyebb ismeretek és készségek ugyanakkor nemcsak a kereskedelem és értékesítés területén, hanem tágabb vállalati, sőt közigazgatási, non-profit és társadalmi konstellációkban is szükségesek és eredményesen alkalmazhatók.

Duális diploma
Megszerezhető végzettség
Közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
Specializáció
- E-business
- Content marketing
- Nemzetközi piacok
Képzési idő
7 félév
Képzés nyelve
Magyar
Ponthatár
281 ponttól
Tandíj
Nappali: 189.000 Ft-tól
Levelező: 169.000 Ft-tól
Képzési forma
Nappali, Levelező
Helyszín
Budapest, Tatabánya
Jelentkezési határidő
2018.08.07. 23:59

Azok jelentkezését várjuk, akik

  • akik kreatívnak tartják magukat és szeretnek ötletekkel és elképzelésekkel más embereket megnyerni
  • akik szeretnek eladni
  • akik számára a szervezés, a földrajz és a közlekedés érdekes elfoglaltság

Fontos információk

Az alapképzési szak képzési célja és a szakmai kompetenciák

A képzés célja kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására. Felkészültek tanulmányaik mesterképzésben történő folytatására.

Idegennyelvi követelmény

Az alapfokozat megszerzéséhez egy idegen nyelvből államilag elismert, középfokú (B2), komplex típusú, a képzési területnek megfelelő szaknyelvi vagy államilag elismert, felsőfokú (C1), komplex típusú általános nyelvvizsga vagy ezekkel egyenértékű érettségi bizonyítvány vagy oklevél szükséges.

Képzési és kimeneti adatok

Az alapképzési szak megnevezése
kereskedelem és marketing (Commerce and Marketing)
Az alapképzési szakon szerezhető végzettségi szint és a szakképzettség oklevélben szereplő megjelölése
– végzettségi szint: alapfokozat
– szakképzettség: közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
– a szakképzettség angol nyelvű megjelölése: Economist in Commerce and Marketing
Képzési terület
gazdaságtudományok
A képzési idő félévekben
7 félév
Az alapfokozat megszerzéséhez összegyűjtendő kreditek száma
180+30 kredit
a szak orientációja: gyakorlatorientált (60-70 százalék)

Specializációk

E-business
Napjainkban kiemelkedő és folyamatosan növekvő szerepe van az elektronikus kereskedelemnek, vállalatirányításnak és adatfeldolgozásnak. Ebben a specializációban annak elsajátítását erősítjük a hallgatókban, miként tudják üzleti vállalkozásaikat az internetes kereskedelmen keresztül hatékonyabbá tenni, hogyan tudnak egy webshopot menedzselni és mindezek logisztikai és informatikai hátterét megteremteni. Ezen felül bemutatásra kerülnek azok a módszerek, melyekkel sokkal hatékonyabbá válik a fogyasztók tulajdonságainak feltárása és ennek megfelelően a számukra szükséges termékek és szolgáltatások kialakítása.
Content marketing
A Content marketing (tartalom marketing) a marketingkommunikáció dinamikusan fejlődő területe. Lényege, hogy a vállalatok a kommunikációjuk során folyamatosan a vevőket, üzletfeleket, partnereket érdeklő (szöveges, vizuális, audiovizuális) tartalmakat állítanak elő és osztanak meg online és offline csatornákon. Hallgatóink a specializáció ismeretanyagának elsajátításával olyan elméleti és gyakorlati ismeretekre tesznek szert, mellyel képesek lesznek hatékonyan menedzselni a különböző tartalmak előállítását, megosztását, és a válaszreakciók kezelését, támogatva ezzel a vállalat marketing- és kommunikációs stratégiájának sikeres megvalósítását. Hallgatóink content marketing ismeretei révén könnyen megtalálják helyüket akár nagyvállalatok marketing csapatában, akár hazai kkv-k marketingeseként.
Nemzetközi piacok
A specializáció hallgatói leginkább arra kapnak felkészítést, hogy nemzetközi, nagyvállalati környezetben tudjanak könnyen és hatékonyan dolgozni. Amellett, hogy megismerik az ilyen társaságok működésének elveit, valamint speciális marketing tevékenységüket és piaci céljaikat, folyamatosan aktuális információkkal és a nemzetközi gazdasági és politikai folyamatok újdonságaival is találkoznak. Fontos része a képzésnek a gyakorlatban hasznosítható ismeretek átadása, ezért több esetpéldán keresztül is feltárjuk azokat a tényezőket, melyek a sokpiacos vállalatok működése szempontjából lényegesek és szükségesek.

Továbbtanulási lehetőségek

Az Edutus Egyetemen lehetőség van a megszerzett oklevél után marketing mesterszakon vagy szakirányú továbbképzéseken tanulmányaikat folytatni.

Pótfelvételizz az Edutus Egyetemre!

Pótfelvételi határidő: 2018. augusztus 7. kedd

JELENTKEZZ

Bővebb információ

Érdeklődj ingyenesen hívható felvételi számunkon:

Felvételi zöld szám

+36-80-911-688
JELENTKEZZ

Kereskedelem és marketing

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben
Újdonság

Edutus képzés ajánló

Alkalmazásunk segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb képzéseinket.

MEGNÉZEM
Új