Szakirányú továbbképzés
Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés
A 2 féléves képzést azoknak ajánljuk, akik a marketingautomatizálást és közösségi médiakezelési ismereteket szeretnének professzionális szinten elsajátítani egy piacvezető eszköz, a HubSpot segítségével.
Számos hazai és nemzetközi cég használja a HubSpot-ot, de az Edutus Egyetem az egyetlen olyan felsőoktatási intézmény, melynek képzése lehetőséget teremt a szakterület alapjainak és mesterfogásainak elsajátítására.
HubSpot az Edutus Egyetem edukációs partnere, így a képzés hallgatói a legmagasabb szintű szoftver csomag támogatásával tanulhatják a marketingautomatizálást a képzés teljes ideje alatt.
A képzés nem csak az egyes szakterületekre nyújt betekintést, de a résztvevők azt is megtanulhatják, hogy hogyan kapcsolják össze a különálló részterületeket egy egységes és hatékony marketingautomatizálási stratégiává.
A képzés keretében lehetőség nyílik minden olyan ismeret és technika elsajátítására ami jelenleg a mesterséges intelligenciával, a re-marketinggel, az automatizálással és a viselkedés alapú kommunikációval lehet elérni a marketing és az értékesítés területen.
A képzést elvégzők államilag elismert oklevelet kapnak, de mellette lehetőségük nyílik több, nemzetközileg elismert HubSpot minősítést is szerezni, ami komoly kiugrási lehetőséget jelent a hazai és a nemzetközi munkaerőpiacon is.
A képzést elvégzők nem csak itthon, de a nemzetközi piacokon is keresettek lesznek, tekintettel arra, hogy a HubSpot is erre ösztönzi a hallgatókat egy saját álláskeresési platformján keresztül
A felvétel feltétele:
Legalább alapképzésben vagy osztatlan képzésben (vagy korábbi főiskolai, egyetemi képzésben) szerzett oklevél.
Képzési idő:
2 félév, 60 kredit
Megszerezhető szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:
Marketingautomatizálási szakember (Marketing automation expert)
Munkarend:
levelező, foglalkozások péntek délután 13:30-tól 20:15-ig, ill. szombaton 8:00-tól 15:00-ig
Jelentkezési határidő:
2025. február 14.
Program indulása:
2025. február 28.
A képzést elvégző képes lesz
- Megalkotni egy komplex marketingautomatizálási stratégiát,
- Összetetten használni a HubSpot marketingautomatizálási szoftvert,
- Elemezni a website és a marketing kampányok analitikai adatait és növelni az online marketing hatékonyságát,
- Megtervezni és előállítani viselkedés alapú chat folyamatokat,
- Megtervezni és létrehozni viselkedés alapú e-mail marketing kampányokat,
- Megtervezni és üzemeltetni komplex automatizálási folyamatokat,
- Megtervezni és létrehozni landing oldalakat,
- CRM-et használni és üzemeltetni,
- Értékesítési technikákat működtetni,
- CMS-t (tartalom menedzsment szoftver) használni és üzemeltetni,
- Ügyfélszolgálati technikákat üzemeltetni,
- Összekapcsolni és szinkronizálni különböző üzleti folyamatokat.
Kinek ajánljuk a képzést?
- Online marketing menedzsereknek, akik szeretnék elsajátítani a marketingautomatizálási technikákat;
- Offline marketing menedzsereknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
- KKV cégvezetőknek és marketingeseknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
- Informatikusoknak és rendszergazdáknak;
- Online marketing iránt érdeklődőknek, akik digitális alapismeretekkel rendelkeznek
A képzés oktatói
- Damjanovich Nebojsa – B2B marketing tanácsadó és tréner
- Zaják Enikő – B2B marketing tanácsadó és tréner
- Jámbor Judit – B2B marketing tanácsadó és tréner
Együttműködő partnerek:
- HubSpot
- Resend Agency
Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés tanterv
1. szemeszter | óraszám | kredit | követelmény |
Az inbound módszertana | 24 | 7 | gyj |
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alapok | 24 | 7 | gyj |
Website-, blog-, landing- és SEO menedzsment | 24 | 7 | gyj |
Üzleti kommunikációs csatornák | 8 | 3 | koll |
Ösztönzés a B2B marketingben | 20 | 6 | gyj |
1. szemeszter összesen | 100 | 30 | |
2. szemeszter: | |||
Ügyfél életciklus folyamatok | 12 | 3 | koll |
Közösségi média marketing automatizálása | 24 | 6 | gyj |
Marketingautomatizálás | 24 | 6 | gyj |
Értékesítés automatizálása | 24 | 6 | gyj |
Marketing és értékesítés analitikája | 12 | 4 | gyj |
Szakdolgozat konzultáció | 4 | – | ai |
Szakdolgozat | 5 | ||
2. szemeszter összesen: | 100 | 30 | |
1+2 szemeszter összesen | 200 | 60 |
A képzés díja
348.000,-Ft/szemeszter, amely magában foglalja a
- Képzést
- Vizsgákat
- HubSpot minősítéseket
- Elektronikusan letölthető tananyagokat
- Hozzáférést a távoktatási rendszerhez
- HubSpot fiókot a képzés alatt
- HubSpot Jobs portál hozzáférést
nem foglalja magában az:
- ajánlott irodalom költségeit
- ismételt vizsgák költségeit
Kapcsolat, további információk:
Dr. Szaniszló Gábor szaniszlo.gabor@edutus.hu
szakmai kérdésekben: Damjanovic Nebojsa nebojsa@resend.hu
Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés