Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Szakirányú továbbképzés

Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés

Képzési idő
2 szemeszter
Tandíj
348.000,-Ft/szemeszter
Jelentkezési határidő
2024.02.22.

A 2 féléves képzést azoknak ajánljuk, akik a marketingautomatizálást és közösségi médiakezelési ismereteket szeretnének professzionális szinten elsajátítani egy piacvezető eszköz, a HubSpot segítségével.

Számos hazai és nemzetközi cég használja a HubSpot-ot, de az Edutus Egyetem az egyetlen olyan felsőoktatási intézmény, melynek képzése lehetőséget teremt a szakterület alapjainak és mesterfogásainak elsajátítására.

HubSpot az Edutus Egyetem edukációs partnere, így a képzés hallgatói a legmagasabb szintű szoftver csomag támogatásával tanulhatják a marketingautomatizálást a képzés teljes ideje alatt.

A képzés nem csak az egyes szakterületekre nyújt betekintést, de a résztvevők azt is megtanulhatják, hogy hogyan kapcsolják össze a különálló részterületeket egy egységes és hatékony marketingautomatizálási stratégiává.

A képzés keretében lehetőség nyílik minden olyan ismeret és technika elsajátítására ami jelenleg a mesterséges intelligenciával, a re-marketinggel, az automatizálással és a viselkedés alapú kommunikációval lehet elérni a marketing és az értékesítés területen.

A képzést elvégzők államilag elismert oklevelet kapnak, de mellette lehetőségük nyílik több, nemzetközileg elismert HubSpot minősítést is szerezni, ami komoly kiugrási lehetőséget jelent a hazai és a nemzetközi munkaerőpiacon is.

A képzést elvégzők nem csak itthon, de a nemzetközi piacokon is keresettek lesznek, tekintettel arra, hogy a HubSpot is erre ösztönzi a hallgatókat egy saját álláskeresési platformján keresztül

A felvétel feltétele:

Legalább alapképzésben vagy osztatlan képzésben (vagy korábbi főiskolai, egyetemi képzésben) szerzett oklevél.

Képzési idő:

2 félév, 60 kredit

Megszerezhető szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése: 

Marketingautomatizálási szakember (Marketing automation expert)

Munkarend:

levelező, foglalkozások péntek délután 13:30-tól 20:15-ig, ill. szombaton 8:00-tól 15:00-ig

Jelentkezési határidő:

2024. február 22.

Program indulása:

2024. március 1.

A képzést elvégző képes lesz

  • Megalkotni egy komplex marketingautomatizálási stratégiát,
  • Összetetten használni a HubSpot marketingautomatizálási szoftvert,
  • Elemezni a website és a marketing kampányok analitikai adatait és növelni az online marketing hatékonyságát,
  • Megtervezni és előállítani viselkedés alapú chat folyamatokat,
  • Megtervezni és létrehozni viselkedés alapú e-mail marketing kampányokat,
  • Megtervezni és üzemeltetni komplex automatizálási folyamatokat,
  • Megtervezni és létrehozni landing oldalakat,
  • CRM-et használni és üzemeltetni,
  • Értékesítési technikákat működtetni,
  • CMS-t (tartalom menedzsment szoftver) használni és üzemeltetni,
  • Ügyfélszolgálati technikákat üzemeltetni,
  • Összekapcsolni és szinkronizálni különböző üzleti folyamatokat.

Kinek ajánljuk a képzést?

  • Online marketing menedzsereknek, akik szeretnék elsajátítani a marketingautomatizálási technikákat;
  • Offline marketing menedzsereknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
  • KKV cégvezetőknek és marketingeseknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
  • Informatikusoknak és rendszergazdáknak;
  • Online marketing iránt érdeklődőknek, akik digitális alapismeretekkel rendelkeznek

A képzés oktatói

  • Damjanovich Nebojsa – B2B marketing tanácsadó és tréner
  •  Zaják Enikő – B2B marketing tanácsadó és tréner
  • Jámbor Judit – B2B marketing tanácsadó és tréner

Együttműködő partnerek:

  • HubSpot
  • Resend Agency

Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés tanterv

1. szemeszter óraszám kredit követelmény
Az inbound módszertana 24 7 gyj
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alapok 24 7 gyj
Website-, blog-, landing- és SEO menedzsment 24 7 gyj
Üzleti kommunikációs csatornák 8 3 koll
Ösztönzés a B2B marketingben 20 6 gyj
1. szemeszter összesen 100 30
2. szemeszter:
Ügyfél életciklus folyamatok 12 3 koll
Közösségi média marketing automatizálása 24 6 gyj
Marketingautomatizálás 24 6 gyj
Értékesítés automatizálása 24 6 gyj
Marketing és értékesítés analitikája 12 4 gyj
Szakdolgozat konzultáció 4 ai
Szakdolgozat 5
2. szemeszter összesen: 100 30
1+2 szemeszter összesen 200 60

A képzés díja

348.000,-Ft/szemeszter, amely magában foglalja a

  • Képzést
  • Vizsgákat
  • HubSpot minősítéseket
  • Elektronikusan letölthető tananyagokat
  • Hozzáférést a távoktatási rendszerhez
  • HubSpot fiókot a képzés alatt
  • HubSpot Jobs portál hozzáférést

nem foglalja magában az:

  • ajánlott irodalom költségeit
  • ismételt vizsgák költségeit

Kapcsolat, további információk:

Dr. Szaniszló Gábor szaniszlo.gabor@edutus.hu
szakmai kérdésekben: Damjanovic Nebojsa nebojsa@resend.hu

 

Jelentkezés

Jelentkezési határidő: 2024. február 22.

Jelentkezem
Jelentkezem

Marketingautomatizálás szakirányú továbbképzés

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben