Hírek

Ready player one – Lernjournale/Lerntagebücher in der Ausbildung von Daf/Daz-Lehrenden. Ein Praxisbeitrag für Erfahrungen und Vorschläge für neue Experimente

Írta: Majorosi Anna PhD, főiskolai tanár

ABSTRAKT

In meinem Praxisbeitrag geht es um den Einsatz von Lerntagebüchern/Lernjournalen im universitären Kontext, in der Ausbildung von DaF/DaZ-Lehrenden. Es werden vor allem konkrete Erfahrungen und Vorschläge aus der Praxis beschrieben, die die Leserinnen und Leser (Hochschulangehörige) zum Experimentieren einladen möchten.

 Schlüsselwörter: Lernjournale, Lerntagebücher, Reflexivität, DaF/DaZ-Studierende, Stufen der Reflexivität

 

ABSTRACT

In my article I am presenting the use of learning diaries in university education with special regards to German Language undergraduates. I am describing concrete, practical experiences and giving suggestions which, hopefully will make lecturers willing to use them in their professional work.

 Keywords: learning diary, learning journal, reflexivity, student-teacher of German language, levels of reflexivity

Tovább a teljes cikkhez Tovább a teljes kötethez
Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben
Újdonság

Edutus képzés ajánló

Alkalmazásunk segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb képzéseinket.

MEGNÉZEM
Új