Hírek

Országos földrajzversenyt rendezett az Edutus Főiskola

2 napos országos földrajzversenynek adott otthont április 13-14-én az Edutus Főiskola.

Az Eötvös József Gimnázium és Kollégium 2011 óta szervezi az „Itthon otthon vagy” országos földrajzversenyt. A versenyre az idei tanévben 198 tanuló jelentkezett az ország 13 megyéjéből. A verseny három fordulóból áll. Az első, írásbeli fordulóban egy 90 perces tesztet töltenek ki a tanulók a saját iskolájukban. A második fordulóban egy 4-10 oldalas pályamunkát készítenek a tanulók az előre megadott három téma valamelyikéből. Az első két fordulóban elért eredmény alapján jutnak a tanulók döntőbe, mely verseny harmadik fordulója. A döntő első napján feladatlapot töltenek ki a versenyzők, majd a második napon egy olyan háromnapos osztálykirándulást kell bemutatniuk, amelyet előre megterveztek. Az idei tanévben a Balaton-felvidék természeti, kulturális és idegenfogalmi nevezetességeit kell ismertetniük maximum 15 percben.

 

A döntő eredményei

A legjobb általános iskolás írásbeli díjat
Fülöp Anna Ágnes a Kecskeméti Corvin Mátyás Általános Ikolsa 8. osztályos tanulója kapja, felkészítő tanára: Benkovics Zoltán

A legjobb középiskolás írásbeli díjat
Gelencsér Dávid, a veszprémi Lovassy László Gimnázium 10. osztályos tanulója kapja, felkészítő tanára Bereginé Simon Ágnes

A legjobb szóbeli díjat a 7. évfolyamom
Kerper Dávid, a komáromi Szent Imre Római Katolikus Általános Iskola tanulója, felkészítő tanára, Bertalanitsné Tar Katalin

A legjobb szóbeli díjat a 8. évfolyamom
Horváth Csongor a komáromi Szent Imre Római Katolikus Általános Iskola tanulója, felkészítő tanára, Bertalanitsné Tar Katalin

A legjobb szóbeli díjat a 9. évfolyamom
Budai Viktória, a pápai Türr István Gimnázium és Kollégium tanulója, felkészítő tanára Szabó Ildikó

A legjobb szóbeli díjat a 10. évfolyamom
Véber Nóra a tatai Eötvös József Gimnázium és Kollégium tanulója

A 7. évfolyamom 3. helyezést ért el
Bánhegyi Marcell, a Berekfürdöi Veress Zoltán Általános Iskola tanulója, felkészítő tanára Szendrei Balázs

A 7. évfolyamom 2. helyezést ért el
Nagy Leila a Kecskeméti Corvin Mátyás Általános Iskola tanulója, felkészítő tanára Benkovics Zoltán

A 7. évfolyamom 1. helyezést ért el
Rádi Anna a Kiskunfélegyházi Batthány Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, felkészítő tanára Bense Zoltán

A 8. évfolyamom 3. helyezést ért el
Varga Gergő Hunor az egri Neumann János Gimnázium és Szakgimnázium tanulója, felkészítő tanára Dr Lőveiné Hadnagy Katalin

A 8. évfolyamom 2. helyezést ért el
Kis Hunor, a nagykanizsai Batthyány Lajos Gimnázium tanulója, felkészítő tanára Alexa Mercédesz

A 8. évfolyamom1. helyezést ért el
Fülöp Anna Ágnes, a Kecskeméti Corvin Mátyás Általános Iskola tanulója, felkészítő tanára Benkovics Zoltán

A 9. évfolyamom 3. helyezést ért el
Troll Ildikó, a tatabányai árpád Gimnázium tanulója, felkészítő tanára Zovitsné Aba Veronika

A 9. évfolyamom 2. helyezést ért el
Cziráki Kamilla, a nagykanizsai Batthány Lajos Gimnázium tanulója, felkészítője Alexa Mercédesz

A 9. évfolyamom 1. helyezést ért el
Bati Ágota, a pápai Türr István Gimnázium és Kollégium tanulója, felkészítő tanára Szabó Ildikó

A 10. évfolyamom 3. helyezést ért el
Varga Gábor, a veszprémi Lovassy László Gimnázium 10. tanulója, felkészítő tanára Bereginé Simon Ágnes

A 10. évfolyamom 2. helyezést ért el
Gelencsér Dávid, a veszprémi Lovassy László Gimnázium tanulója kapja, felkészítő tanára Bereginé Simon Ágnes

A 10. évfolyamom 1. helyezést ért el
Szántó Soma, az ajkai Feket István-Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium, felkészítő tanára Horváthné Mikuláskó Mónika

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben