Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Felnőttképzési programok

Termékfejlesztés, termékpolitika

A tárgy célja:

Ennek a kurzusnak a fő célkitűzései a következők:

– A hallgatók mélyebb ismereteket szerezzenek a marketing – termékpolitikával összefüggő – stratégiai kérdéseiről és eszközrendszeréről.

– A hallgatók részletes képet kapjanak a legfontosabb megoldásokról és technikákról.

– A hallgatók megismerjék, hogy a termékpolitika területén miként lehet információt szerezni, valamint hogyan lehet mérni és ellenőrizni az egyes tevékenységek teljesítményét.

Képző intézmény:

Edutus Egyetem

Képzés típusa:

bejelentett felnőttképzés

Óraszám:

·       nappali képzés: 36 óra

·       levelező képzés: 16 óra

Jelentkezés feltétele:

középfokú végzettség

Előzetesen elvárt ismeretek:

nincs

Kimenet:

mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről

Kreditérték:

5 kreditpont

Jelentkezési határidő:

2025. január 20.

Képzés indulása:

2025. február

Képzés módja:

·       nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (3 óra/hét)

·       levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 4 alkalom (4 óra/alkalom)

A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.

A tárgy témakörei:

  1. Az értékteremtés jelentése, amely kitér a szükséglet, az igény, az érték, az értékteremtés és a termék fogalmi meghatározásra, viszonyrendszerére, valamint alkalmazásának jellemzőire.
  2. A termék-életciklus felépítése és szakaszolása, ami magába foglalja az adott tevékenységek tervezésének lépéseit, valamint ama lépések során megoldandó feladatokat.
  3. A termékfejlesztés folyamata, amely kitér az egyes lépésekre és a lépések során megoldandó feladatokra.
  4. Termékbevezetés, amely magába foglalja a bevezetés folyamatát és sajátosságait.
  5. Termékkínálat, aminek során tárgyalásra kerülnek a stratégiai alapok, valamint a kínálat kialakításának megoldásai.
  6. Csomagolás és design, amik magukba foglalják az egyes típusokat, valamint azok megoldásait, alkalmazásuk marketing és logisztikai sajátosságait.
  7. Márkamenedzsment, ami kitér a márkázással kapcsolatos fogalmak meg-határozásra, viszonyrendszerére, valamint tevékenységeik és feladataik jellemzőire.
  8. Információszerzés, ami magába foglalja a termék- és márkamenedzsment legfontosabb mutatóit és információszerzési megoldásait.
  9. 9A termékmenedzsment kapcsolódási pontjai, amik esetében kiemelten kerül tárgyalásra a fogyasztóvédelem.

A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:

Nappali: A féléves munka értékelése – előre meghatározott témájú – csoportos projektmunka, órai aktivitás, továbbá írásbeli kollokvium alapján történik. A csoportos projektmunka egy házi dolgozatból, valamint annak prezentációjából épül fel.

  • Az írásbeli kollokvium (zárthelyi dolgozat) feladatai a kötelező irodalom és a tanórák anyagai alapján kerülnek meghatározásra.
  • Órai munka:10%
  • Csoportos projektmunka: 40%
  • Házi dolgozat:30%
  • Prezentáció:10%
  • Zárthelyi dolgozat: 50%.

A képzési díja:

60.000 Ft

Képzés helyszíne:

·       nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                        vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

·       levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                      vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

Érdeklődés:

Horváthné Felföldi Helga

E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu

Mobilszám: +36 20 379 7530

Jelentkezés

Jelentkezek
Jelentkezek

Termékfejlesztés, termékpolitika

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben