Felnőttképzési programok
Termékfejlesztés, termékpolitika
A tárgy célja:
Ennek a kurzusnak a fő célkitűzései a következők:
– A hallgatók mélyebb ismereteket szerezzenek a marketing – termékpolitikával összefüggő – stratégiai kérdéseiről és eszközrendszeréről.
– A hallgatók részletes képet kapjanak a legfontosabb megoldásokról és technikákról.
– A hallgatók megismerjék, hogy a termékpolitika területén miként lehet információt szerezni, valamint hogyan lehet mérni és ellenőrizni az egyes tevékenységek teljesítményét.
Képző intézmény:
Edutus Egyetem
Képzés típusa:
bejelentett felnőttképzés
Óraszám:
· nappali képzés: 36 óra
· levelező képzés: 16 óra
Jelentkezés feltétele:
középfokú végzettség
Előzetesen elvárt ismeretek:
nincs
Kimenet:
mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről
Kreditérték:
5 kreditpont
Jelentkezési határidő:
2025. január 20.
Képzés indulása:
2025. február
Képzés módja:
· nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (3 óra/hét)
· levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 4 alkalom (4 óra/alkalom)
A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.
A tárgy témakörei:
- Az értékteremtés jelentése, amely kitér a szükséglet, az igény, az érték, az értékteremtés és a termék fogalmi meghatározásra, viszonyrendszerére, valamint alkalmazásának jellemzőire.
- A termék-életciklus felépítése és szakaszolása, ami magába foglalja az adott tevékenységek tervezésének lépéseit, valamint ama lépések során megoldandó feladatokat.
- A termékfejlesztés folyamata, amely kitér az egyes lépésekre és a lépések során megoldandó feladatokra.
- Termékbevezetés, amely magába foglalja a bevezetés folyamatát és sajátosságait.
- Termékkínálat, aminek során tárgyalásra kerülnek a stratégiai alapok, valamint a kínálat kialakításának megoldásai.
- Csomagolás és design, amik magukba foglalják az egyes típusokat, valamint azok megoldásait, alkalmazásuk marketing és logisztikai sajátosságait.
- Márkamenedzsment, ami kitér a márkázással kapcsolatos fogalmak meg-határozásra, viszonyrendszerére, valamint tevékenységeik és feladataik jellemzőire.
- Információszerzés, ami magába foglalja a termék- és márkamenedzsment legfontosabb mutatóit és információszerzési megoldásait.
- 9A termékmenedzsment kapcsolódási pontjai, amik esetében kiemelten kerül tárgyalásra a fogyasztóvédelem.
A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:
Nappali: A féléves munka értékelése – előre meghatározott témájú – csoportos projektmunka, órai aktivitás, továbbá írásbeli kollokvium alapján történik. A csoportos projektmunka egy házi dolgozatból, valamint annak prezentációjából épül fel.
- Az írásbeli kollokvium (zárthelyi dolgozat) feladatai a kötelező irodalom és a tanórák anyagai alapján kerülnek meghatározásra.
- Órai munka:10%
- Csoportos projektmunka: 40%
- Házi dolgozat:30%
- Prezentáció:10%
- Zárthelyi dolgozat: 50%.
A képzési díja:
60.000 Ft
Képzés helyszíne:
· nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)
· levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)
Érdeklődés:
Horváthné Felföldi Helga
E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu
Mobilszám: +36 20 379 7530
Jelentkezés
JelentkezekTermékfejlesztés, termékpolitika