Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Felnőttképzési programok

Termék-kínálat és márkapolitika

A tárgy célja:

A márka különleges szerepének elemzése, a változások jellege és szükségszerűsége. (múlt század utolsó évtizede–XXI.sz. első két évtizede.) A hallgatók a termékpolitika általános ismeretei mellett, a képzés során megismerkednek a márkakialakítás és menedzselés folyamatával. Meg-ismerik a termelő és a kereskedelmi vállalatoknál kialakult márkatulajdonosi feladatokat. Különös hangsúlyt kap az innováció, a minőségszemlélet és a választékszerkezet, a márkamodellek és a márkaépítési eljárások. Készségre tesznek szert módszertanok alkalmazásában.

Képző intézmény:

Edutus Egyetem

Képzés típusa:

bejelentett felnőttképzés

Óraszám:

·       nappali képzés: 36 óra

·       levelező képzés: 12 óra

Jelentkezés feltétele:

középfokú végzettség

Előzetesen elvárt ismeretek:

statisztikai alapismeretek, Microsoft Excel felhasználói szintű ismerete

Kimenet:

mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről

Kreditérték:

5 kreditpont

Jelentkezési határidő:

2024. szeptember 2.

Képzés indulása:

2024. szeptember

Képzés módja:

·       nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (3 óra/hét)

·       levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 4 alkalom (3 óra/alkalom)

A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.

A tárgy témakörei:

  1. A termék és a márka. A márka, mint az érték összetevője, márkastratégiák, márkapolitikai döntések.
  2. Márkatípusok –márkaérték modellek (Aaker márkaegyensúly modellje; márkaerő-értékelő(BAV) modell;brandz modell;márkarezonancia modell).
  3. Márkaérték-építés (Branding). Holosztikus marketingtevékenység tervezése. A már-kaépítési folyamattervezés.
  4. Márkadimenziók (Burnett és Kapferer modell). A termék életciklusok és a márkázás összefüggései.

Hol könnyebb a márkázás? (Termék,szolgáltatás, B2B,társ.tud.…..)

  1. A márka és minőségvédelem összefüggései, törvényi szabályozások, védjegyolta-lom.
  2. A márka piaci értéket meghatározó tényezői. Márkaelőnyök a fogyasztónál.
  3. Szóló és multi márkastratégiák. Márka kiterjesztési és újrapozícionálási eljárások. Monolitikus, egyedi és támogatott márkaarculat.
  4. Márkaidentitás és márkapiramis. A legfontosabb márkadimenziók. Hibák és problémák a márkázási folyamatban.
  5. Magyar márka gyakorlat 60-as és hetvenes éveben
  6. Márkapolitikai fogalmak és eljárások.
  7. Márkázási gyakorlatok a szolgáltatásoknál.
  8. Best Global Brands – aktuális márkapozíciók. Modell és márkadimenzió számítási gyakorlatok.
  9. EU védjegyeztetési, hatósági eljárási szabályok. Márka- és minőségszabályozási összefüggések. Innovációs és márkateremtés, mint piacbővítési módszer. A fogyasztói értékítélet és a márkázás, a márkahűség-mérés módszertana.

A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:

  • Beadandó dolgozat (min.15.old.)
  • a tárgy témaköreire vonatkozó konkrét vállalati gyakorlat kritikai elemzése vagy
  • márkastratégia vállalati megvalósítása
  • vagy
  • hazai és nemzetközi márkaépítési gyakorlat összehasonlító elemzése.
  • A dolgozat mellett 8-10 diából álló prezentációs anyag készítése és annak-szükség szerinti- megvédése.

A képzési díja:

60.000 Ft

Képzés helyszíne:

·       nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                        vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

·       levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                      vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

Érdeklődés:

Horváthné Felföldi Helga

E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu

Mobilszám: +36 20 379 7530

Jelentkezés

Jelentkezek
Jelentkezek

Termék-kínálat és márkapolitika

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben