Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Felnőttképzési programok

Marketingtervezés

A tárgy célja:

A tantárgy célja a marketing módszerek gyakorlati alkalmazásának, begyakorlása. Ezen belül foglalkoznak a marketingterv elemeinek tartalmai és számszerű meghatározásával; feladat a vállalati és piaci információk alapján a konkrét célok kijelölése, valamint a marketingdöntések hatásának, eredményének és hatékonyságának elemzése.

Képző intézmény:

Edutus Egyetem

Képzés típusa:

bejelentett felnőttképzés

Óraszám:

·       nappali képzés: 36 óra

·       levelező képzés: 16 óra

Jelentkezés feltétele:

középfokú végzettség

Előzetesen elvárt ismeretek:

nincs

Kimenet:

mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről

Kreditérték:

4 kreditpont

Jelentkezési határidő:

2024. szeptember 2.

Képzés indulása:

2024. szeptember

Képzés módja:

·       nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (3 óra/hét)

·       levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 4 alkalom (4 óra/alkalom)

A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.

A tárgy témakörei:

  1. A marketingtervezés alapjai: célok és eszközök meghatározása. A tervezési modellek bemutatása. A mérhetőség kérdése, a legfontosabb marketingmutatók.
  2. Helyzetelemzés a korábbi adatok alapján. Értékesítési tendenciák vizsgálata, életgörbe elemzés, szezonalitás. Termékszerkezet-, átlagár-elemzések. Piaci szereplők, versenytársak, a piaci koncentráció vizsgálata.
  3. A vevők, célcsoportok és a termékek/szolgáltatások összehangolása. A termék elfogadása és penetrációja a piacon, márkafejlettség. A vevőelégedettség mérése, a termék pozícionálása.
  4. Primer adatgyűjtés a marketingterv összeállításához. Skálakérdések feldolgozása, értékelése.
  5. Az ártervezés feladatai: árrugalmasság, árképzés, ár-érték vizsgálat, az áralaku stratégiája.
  6. Az értékesítési rendszer és a promóciók megtervezése.
  7. A marketingmix hatékonyságának tervezése. A ROMI mutatója.

A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:

Nappali/Levelező:

  • Öt házi feladatot kell benyújtani, ezek 0-10 ponttal lesznek értékel-ve. A csoport pontszámának meghatározásához az öt dolgozat érté-kelését megszorozzuk a csoport létszámával. Ezt az összes pontszá-mot a csoport osztja szét tagjai között a végzett munka, hozzájárulás arányában. Ezt a pontot írásban közlik a gyakorlatvezetővel a máso-dik dolgozat megírása előtt.
  • A félév során két felmérő dolgozat, ahol a csoport tagjai a közös adatbázis alapján, de egyéni feladatokat dolgoznak ki, és egyéni pontszámokat kapnak, maximum 2 x 25 pontot.

A képzési díja:

52.000 Ft

Képzés helyszíne:

·       nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                        vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

·       levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                                      vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

Érdeklődés:

Horváthné Felföldi Helga

E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu

Mobilszám: +36 20 379 7530

Jelentkezés

Jelentkezek
Jelentkezek

Marketingtervezés

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben