Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Felnőttképzési programok

Marketingpszichológia

A tárgy célja:

A kurzus a fő célkitűzései a következők:
– A hallgatók átlássák a marketingkommunikáció pszichológiai hátterét, továbbá elsajátítsák a fogalmi és elméleti kereteit.
– A hallgatók megértsék, hogy az egyes marketingkommunikációs megoldások milyen hatást gyakorolnak az egyénekre, és megtanulják, hogyan használhatják fel azokat a kommunikációs tevékenységek megvalósítása során.

Képző intézmény:

Edutus Egyetem

Képzés típusa:

a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011.évi CCIV. törvény 42.§ (2) szakasza szerinti képzés

Óraszám:

• nappali képzés: 36 óra

• levelező képzés: 12 óra

Jelentkezés feltétele:

középfokú végzettség

Előzetesen elvárt ismeretek:

nincs

Kimenet:

mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről

Kreditérték:

4 kreditpont

Jelentkezési határidő:

2026. január 20.

Képzés indulása:

2026. február

Képzés módja:

• nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (3 óra/hét)
• levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 3 alkalom (4 óra/alkalom)

A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.

A tárgy témakörei:

A tantárgy anyaga a következő témákat öleli fel:
– A kommunikáció jelentése, folyamata, modelljei, az üzenet befogadása és feldolgozása, ami kitér a percepció és az információfeldolgozás jellemzőire is.
– Az emlékezés és a memória kapcsolata, formái, rendszere és szerkezete.
– A motiváció és az attitűd, aminek során tárgyalásra kerülnek a jellemzőik, a rájuk ható tényezők és azok hatásmechanizmusa.
– A meggyőzés és a manipuláció, ami kitér a jellemzőikre, megoldásaikra, valamint a hatásukat csökkentő tényezőkre.
– A fogyasztók befolyásolására irányuló szociálpszichológiai eszközök.
Pratkanis és Aronson, illetve Cialdini befolyásolási elméletei
– A befolyásolás eszközei digitális platformokon
– A neuromarketingés az alkalmazott kutatási módszerek.
– Az empatikus marketing és a marketingtevékenységekre kifejtett hatására.

A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:

A féléves munka értékelése – előre meghatározott témájú – csoportos projektmunka, annak prezentációja és a szóbeli kollokvium eredménye alapján történik.
A szóbeli kollokvium anyaga a kötelező irodalom és a tanórákon tárgyaltak.

Csoportos projektmunka: 50%
Szóbeli kollokvium: 50%

A képzési díja:

52.000 Ft

Képzés helyszíne:

  • nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1117 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)
  • levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1117 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

Érdeklődés:

Horváthné Felföldi Helga

E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu

Mobilszám: +36 20 379 7530

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben