Már elérhetőek államilag támogatott helyek nem csak mesterképzéseken, hanem nappali tagozatos, alapképzési szakokon is!

Felnőttképzési programok

Integrált marketingkommunikáció

A tárgy célja:   

Ennek a kurzusnak a fő célkitűzései a következők:

  • A hallgatók ismereteket és tapasztalatokat szerezzenek arról, hogyan lehet hatékony integrált marketingkommunikációs (IMK) stratégiát kidolgozni. A hallgatók részletes képet kapjanak a legfontosabb IMK eszközökről, megoldásokról és csatornákról.
  • A hallgatók megismerjék, hogy miként lehet mérni és ellenőrizni az egyes IMK tevékenységek teljesítményét.

Képző intézmény:

Edutus Egyetem

Képzés típusa:  

bejelentett felnőttképzés

Óraszám:  

  • nappali képzés: 48 óra
  • levelező képzés: 20 óra

Jelentkezés feltétele:

középfokú végzettség

Előzetesen elvárt ismeretek:  

statisztikai alapismeretek, Microsoft Excel felhasználói szintű ismerete

Kimenet:  

mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről

Kreditérték:

5 kreditpont

Jelentkezési határidő:  

2024. szeptember 2.

Képzés indulása:  

2024. szeptember

Képzés módja:  

  • nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (4 óra/hét)
  • levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 5 alkalom (4 óra/alkalom)

A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.

A tárgy témakörei:

A tantárgy az alábbi témákat öleli fel:

  • Az IMK jelentése, amely kitér a fogalmi meghatározásra, a marketingtevékenységek között betöltött helyére és az egyes hatásmechanizmus modelljeire.
  • A vállalati imázs és a márkázás, aminek esetében tárgyalásra kerül a vállalati arculat és a vállalati imázs kapcsolata, sajátosságai, valamint a márkaépítés folyamata, továbbá a márkahűség kialakulására ható tényezők.
  • Az IMK tervezése, ami magába foglalja az egyes lépéseket, valamint a kommunikációs mix egyes elemeit.
  • Marketingkommunikációs tevékenységek, amiknek esetében tárgyalásra kerülnek az egyes eszközök, az eszközök céljai, funkciói és a hordozók.
  • Kreatív stratégia, ami kitér az üzenet kialakításának lépéseire, a vonzerő fajtáira, valamint az üzenetek kezelésére.
  • Hagyományos média csatornák, amik esetében tárgyalásra kerülnek az egyes csatornák, valamint azok jellemzői és alkalmazásuk sajátosságai.
  • Direkt marketing és személyes értékesítés, ami kitér az adatbázisok alkalmazására, a direkt marketing jellemzőire, és a személyes értékesítés folyamatára.
  • Online kommunikáció, aminek esetében tárgyalásra kerülnek a tartalommarketing és az online reklám közötti különbségek, valamint az egyes tartalommarketing eszközök és megoldások.
  • Az IMK tevékenységek és programok értékelése, ami magába foglalja az egyes analitikákat, teljesítménymutatókat, valamint a piackutatási és információszerzési megoldásokat.  

A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:  

A féléves munka értékelése előre kiadott házi feladatok, továbbá írásbeli kollokvium alapján történik.

Az írásbeli kollokvium (zárthelyi dolgozat) feladatai a kötelező irodalom és a tanórák anyagai alapján kerülnek meghatározásra.

A képzési díja:  

60.000 Ft

Képzés helyszíne:  

  • nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                               vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház).
  • levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58.                                              vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)

Érdeklődés:

Horváthné Felföldi Helga

E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu

Mobilszám: +36 20 379 7530

Jelentkezés

Jelentkezek
Jelentkezek

Integrált marketingkommunikáció

Oldalunk cookie-kat („sütiket”) használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.
További információ itt.
Elfogadom


Hallgatói felület Oktatói felület

Duális képzések

A duális képzési forma olyan, a felsőoktatás és a gazdasági szereplők együttműködésével megvalósuló speciális gyakorlatorientált felsőoktatási képzés, melynek során a hallgatók már képzési idejük alatt közvetlenül megismerhetik a munka világát, részesévé válhatnak a munkafolyamatoknak, valamint a hagyományos képzésekhez képest jóval több időt tölthetnek a szakmai kompetenciák gyakorlásával.

Bővebben