Felnőttképzési programok
Integrált marketingkommunikáció
A tárgy célja:
Ennek a kurzusnak a fő célkitűzései a következők:
- A hallgatók ismereteket és tapasztalatokat szerezzenek arról, hogyan lehet hatékony integrált marketingkommunikációs (IMK) stratégiát kidolgozni. A hallgatók részletes képet kapjanak a legfontosabb IMK eszközökről, megoldásokról és csatornákról.
- A hallgatók megismerjék, hogy miként lehet mérni és ellenőrizni az egyes IMK tevékenységek teljesítményét.
Képző intézmény:
Edutus Egyetem
Képzés típusa:
bejelentett felnőttképzés
Óraszám:
- nappali képzés: 48 óra
- levelező képzés: 20 óra
Jelentkezés feltétele:
középfokú végzettség
Előzetesen elvárt ismeretek:
statisztikai alapismeretek, Microsoft Excel felhasználói szintű ismerete
Kimenet:
mikrotanúsítvány a képzés elvégzéséről
Kreditérték:
5 kreditpont
Jelentkezési határidő:
2024. szeptember 2.
Képzés indulása:
2024. szeptember
Képzés módja:
- nappali képzés: jelenléti oktatás, 12 alkalom (4 óra/hét)
- levelező képzés: jelenléti oktatás vagy élő online csatlakozási lehetőség, várhatóan 5 alkalom (4 óra/alkalom)
A levelező képzés óráit péntek délutánonként és/vagy szombati napokon tartjuk.
A tárgy témakörei:
A tantárgy az alábbi témákat öleli fel:
- Az IMK jelentése, amely kitér a fogalmi meghatározásra, a marketingtevékenységek között betöltött helyére és az egyes hatásmechanizmus modelljeire.
- A vállalati imázs és a márkázás, aminek esetében tárgyalásra kerül a vállalati arculat és a vállalati imázs kapcsolata, sajátosságai, valamint a márkaépítés folyamata, továbbá a márkahűség kialakulására ható tényezők.
- Az IMK tervezése, ami magába foglalja az egyes lépéseket, valamint a kommunikációs mix egyes elemeit.
- Marketingkommunikációs tevékenységek, amiknek esetében tárgyalásra kerülnek az egyes eszközök, az eszközök céljai, funkciói és a hordozók.
- Kreatív stratégia, ami kitér az üzenet kialakításának lépéseire, a vonzerő fajtáira, valamint az üzenetek kezelésére.
- Hagyományos média csatornák, amik esetében tárgyalásra kerülnek az egyes csatornák, valamint azok jellemzői és alkalmazásuk sajátosságai.
- Direkt marketing és személyes értékesítés, ami kitér az adatbázisok alkalmazására, a direkt marketing jellemzőire, és a személyes értékesítés folyamatára.
- Online kommunikáció, aminek esetében tárgyalásra kerülnek a tartalommarketing és az online reklám közötti különbségek, valamint az egyes tartalommarketing eszközök és megoldások.
- Az IMK tevékenységek és programok értékelése, ami magába foglalja az egyes analitikákat, teljesítménymutatókat, valamint a piackutatási és információszerzési megoldásokat.
A képzés elvégzését igazoló mikrotanúsítvány kiadásának feltétele:
A féléves munka értékelése előre kiadott házi feladatok, továbbá írásbeli kollokvium alapján történik.
Az írásbeli kollokvium (zárthelyi dolgozat) feladatai a kötelező irodalom és a tanórák anyagai alapján kerülnek meghatározásra.
A képzési díja:
60.000 Ft
Képzés helyszíne:
- nappali képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház).
- levelező képzés: Edutus Egyetem, 2800 Tatabánya Béla király krt. 58. vagy Edutus Egyetem, 1119 Budapest, Fehérvári út 84/a (BFI Irodaház)
Érdeklődés:
Horváthné Felföldi Helga
E-mail cím: felfoldi.helga@edutus.hu
Mobilszám: +36 20 379 7530
Jelentkezés
JelentkezekIntegrált marketingkommunikáció