Hírek
Két szemeszteres CRM-menedzser szakirányú továbbképzés indult az Edutuson
A hazai piacon sokkal kevesebben rendelkeznek a CRM-szoftverek működtetéséhez szükséges megfelelő tudással, mint amennyire szükség lenne. Ennek oka, hogy a CRM-rendszerek túl gyorsan váltak széles körben elérhetővé, bár néhány éve magas áruk miatt jóformán csak a multinacionális cégek engedhették meg maguknak a használatukat. Ekkor még nem volt szakemberképzés, azt, a rendszer szállítója biztosította a szoftver mellé, meglehetősen drágán.
A munkaerőpiacon a mai napig csak azok a szakemberek vannak jelen, akiket korábban a nagyvállalatok képeztek ki, emiatt pedig a cégek ebből a körből csábítják el a munkaerőt – nem ritkán milliós fizetésért.
Ezt ismerte fel az Edutus Egyetem, amikor szeptember 21-én 21 fővel elindította két szemeszteres CRM-menedzser szakirányú továbbképzését a piac meghatározó szereplőivel (Microsoft, SAP, Salesforce, Zoho és a hazai MiniCRM) együttműködve.