Online marketing - ügyfélszerzés és megtartás a XXI. században

Egy képzés, ahol hangsúly a gyakorlaton van!

Magyarország első számú online marketing képzése diplomásoknak. Mai napig a legkeresettebb online marketing képzés a felsőoktatásban, minden végzett hallgatót kiemelkedő kereseti lehetőségek várnak a munkaerőpiacon.

A 2 féléves képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnék piaci lehetőségeiket jobban kihasználni, nagyobb szakmai elismerést kivívni cégen belül és kívül egyaránt, mindezt úgy, hogy egy államilag elismert oklevelet is szereznek.

Mit tanulhat a képzésen?

A képzés 200 órás időtartama alatt részleteiben ismerheti meg az online marketinggel kapcsolatos témaköröket. Az oktatás nem csak elméleti, de számos gyakorlati óra keretében mutatja be a mindennapi gyakorlatot. A képzés keretében nem csak az egyes szakterületekre nyújt betekintést, de a résztvevők azt is megtanulhatják, hogy hogyan kapcsolják össze a különálló részterületeket egy egységes és hatékony online marketing stratégiává.

A képzés tizenegyedik alkalommal indul el, a belső tartalmat az eddigi tapasztalatoknak és a hallgatói visszajelzéseknek megfelelően aktualizáltuk.

A Google Online Marketing Challenge-en, amelyen 47 ország 1650 csapata vett részt, a képzés hallgatói bekerültek az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé!

Hallgatóink mondták:

  • „Végre egy képzés, aminek segítségével azonnali és kézzelfogható eredményeket érhetnek a turisztikai ipar szereplői. Aki most nem él az internet adta lehetőségekkel, annak lehet, hogy jövőre már késő."
    Mákos Szabolcs, szállodai online marketing tanácsadó, hotel-internetmarketing.hu
  • "Nemcsak jó és hasznos, de nagyon élvezetes is az Online marketing szakirányú továbbképzés - legalább is a számomra."
    Fodor Zoltán, Cardinal
  • "Ha eleged van már a marketingeseknek szóló marketinganyagokból, akkor ez a Te helyed, 10 év weblapkészítés után még nekem is volt mit tanulnom bőven."
    Lőw Márton
  • A leggyakorlatiasabb, kifejezetten online marketingképzést a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája* indította Damjanovich Nebojsa, a terület egyik hazai szakértőjének vezetésével.
    online,

* 2011.10.18. napjától a MÜTF Edutus Főiskola néven működik tovább

A képzés elvégzése után képes lesz:

  • megalkotni egy teljes online marketing stratégiát
  • összetetten használni az e-mail eszközöket az integrált marketingben
  • létrehozni egy teljes e-mail marketing stratégiát
  • hatékonyan használni a különböző online reklámformátumokat
  • magas szinten használni az internetes keresőeszközöket
  • keresőbarát és használható website-okat létrehozni
  • új látogatókat hozni egy website-ra és a meglévőket látogatók elégedettségét növelni
  • elemezni a website analitikai adatokat és növelni az online marketingjük hatékonyságát.

Kinek ajánljuk a képzést?

  • offline marketing menedzsereknek
  • KKV cégvezetőknek és marketingeseinek
  • multi cégek marketingeseinek
  • informatikusoknak és rendszergazdáknak
  • online marketing iránt érdeklődőknek.

A képzés oktatói:

  • Berényi Konrád - online tanácsadó
  • Bodrogi Bozán András -YouTube szakértő-tréner - Google Ground
  • Bublik Máté - keresőmarketing specialista – Mindshare
  • Damjanovich Nebojsa - ügyvezető, vezető tanácsadó - Senpai Consulting Kft.
  • Dely Gábor – fejlesztési vezető – Rich Média
  • Dutka Krisztián - Kirowski Isobar
  • Fiel Tamás – keresőmarketing menedzser - Allegro Group
  • Forgács Ferenc - Head of Development - Be Social
  • Fülöp Zoltán - PR tanácsadó, publicitás szakértő PR tanácsadó - Hírnévügynökség,
  • Kis Ervin Egon – alapítóelnök, Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért
  • Klenovszky János - ügyvezető igazgató – NRC
  • Lévai Richárd – közösségi marketingspecialista, marketing vezető -RG Stúdió Kft.
  • Lunczner Ádám - marketing vezető - Jófogás.hu
  • Mészáros Ádám – keresőmarketing tanácsadó -Vírus Média
  • Pásztor Krisztina - független digitális kommunikációs tanácsadó
  • Szeder Péter - account director - Fastbridge
  • Tollár Mónika – online marketing tanácsadó

és a terület további, elismert gyakorlati szakemberei


A képzés időtartama:

2 szemeszter, azaz 200 tanóra, szemeszterenként 100 tanóra, 7 hétvégén.

A képzés péntek délután 13:30-tól 20:15-ig, szombaton 8:00-tól 15:00-ig tart.

A képzés helyszíne:

Edutus Főiskola, Budapesti Tagozat – 1114 Budapest, XI. ker. Villányi út 11-13.

A felvétel feltételeként:

A képzésben, legalább alapképzésben szerzett oklevéllel rendelkezők vehetnek részt.

A képzésre az alábbi képzési területeken végzett hallgatókat várjuk: bölcsészettudomány képzési terület / társadalomtudomány képzési terület / informatika képzési terület / jogi és igazgatási képzési terület / gazdaságtudományok képzési terület / műszaki képzési terület / orvos- egészségtudomány képzési terület / pedagógusképzés képzési terület / sporttudomány képzési terület / természettudomány képzési terület / művészeti képzési terület / művészetközvetítés képzési terület / agrár képzési terület.

A képzéshez nem szükséges informatikai tudás, viszont előnyös a marketing, illetve online marketing szakmai tapasztalat.

Határidők:

  • Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 15.
  • Program indulása: 2016. szeptember 30.

A képzés díja:

210.000,- Ft/szemeszter, amely magában foglalja a:

  • képzést
  • vizsgákat
  • elektronikusan letölthető tananyagokat,

nem foglalja magában az:

  • ajánlott irodalom költségeit
  • ismételt vizsgák költségeit.

A képzéssel kapcsolatos további információ:

Dr. Szaniszló Gábor


Hoksza Márta

Részletes technikai információk a képzésről

Nyilvántartásba vételi szám: OH-FRKP/1411-2/2207.

A szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:

Online marketing menedzser

A szakirányú továbbképzés képzési területe:

Gazdaságtudományok

Záróvizsga részei:

  • online marketing tárgyból komplex szóbeli vizsga
  • szakdolgozat védése ppt prezentáció keretében.

Az oklevél megszerzéséhez összesen 60 kredit szükséges

A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditértékek

Online marketing szakirányú továbbképzés tanterv

I. szemeszter

Tantárgy

Óraszám

Számonkérés

Kreditpont

Gazdasági ismeretek*

20

kollokvium

5

Online vásárlás fogyasztói háttere

8

kollokvium

3

Marketingtervezés az interneten

12

gyakorlati jegy

4

Website tervezés és fejlesztés

12

gyakorlati jegy

3

Kreatív szövegírás az interneten

12

kollokvium

3

Online reklám

12

kollokvium

3

Keresőmarketing

12

gyakorlati jegy

3

E-mail marketing

12

gyakorlati jegy

3

I. szemeszter összesen:

100

 

27

* Közgazdaságtan és Vállalatgazdaságtan alapok

II. szemeszter

Tantárgy

Óraszám

Számonkérés

Kreditpont

Online piac- és közvéleménykutatás

8

kollokvium

3

Online public relations

8

kollokvium

3

Website ergonómia (Usability)

16

kollokvium

5

Relationship online marketing

8

gyakorlati jegy

3

Online médiatervezés és vásárlás

12

gyakorlati jegy

3

Webanalitika

12

gyakorlati jegy

3

Content marketing

12

gyakorlati jegy

3

Közösségi marketing

16

kollokvium

3

Szakdolgozat konzultáció

8

aláírás

-

Szakdolgozat

   

7

II. szemeszter összesen:

100

 

33

Összesen a 2 szemeszter:

200

 

60

Kiegészítő információk:

  • A befizetett tandíjról (oktatási költségként elszámolható) számlát állítunk ki.
  • Az Edutus Főiskola Könyvtára kedvező, a konzultációkhoz rugalmasan alkalmazkodó időbeosztással látogatható a képzés résztvevői számára.

Az itt nem szabályozott kérdésekben az Edutus Főiskola Tanulmányi és Vizsgaszabályzata a mérvadó.

ONLINE JELENTKEZÉS ITT