Marketing mesterszak

A marketing mesterképzési szakon szerezhető

végzettségi szint: mesterfokozat

szakképzettség: okleveles közgazdász marketing szakon

Miért érdemes az Edutus Főiskola Marketing mesterszakát választani

Az Edutus Főiskola célja, hogy üzlettudományi szempontból felkészült, gyakorlatorientált, magas színvonalú szakmai, szaknyelvi ismeretekkel és jó kommunikációs készséggel rendelkező, az értelmiségi létre hivatott szakembereket képezzen és bocsásson ki. A Főiskola mesterképzésre vonatkozó oktatási koncepciójában is megtartja képzési erősségét, amely a vállalatokkal való szoros együttműködésre alapozott készségfejlesztő, kompetencia alapú képzés. A képzésben az elmélet és a gyakorlat aránya kiegyensúlyozott.

A Marketing mesterszak képzési célja olyan magasfokú marketing elméleti ismeretekkel és magabiztos gyakorlati alkalmazási készségekkel rendelkező okleveles közgazdászok pályára állítása, akik képesek felismerni egy vállalat marketing környezetének valamennyi összefüggését, és ennek megfelelően írányítani a vállalat piaci műveleteit. Az Edutus Főiskolán Marketing mester oklevelet szerzettek nemcsak holisztikus megközelítésben látják a vállalkozás üzleti lehetőségeit, hanem a fenntarthatóság jegyében képesek meghatározni a szükséges feladatokat. Ilyen értelemben az üzleti siker és a fenntartható fejlődés nem kizárja egymást, hanem éppenhogy erősítő szinergikus hatást eredményeznek.

A végzettek képesek megszervezni és lebonyolítani a szükséges piackutatási feladatokat, elkészíteni a sikerrel kecsegtető marketingterveket, meghatározni a versenyképes marketingmixet, hatékonyan megszervezni a marketingdöntések végrehajtását és rendszerbe építeni a marketing-kontrolling folyamatokat. A képzésben különös hangsúlyt kapnak az értékesítés-menedzsmenttel foglalkozó ismeretek és technikák, valamint az e-kereskedelem és az online marketing ma már egyre szélesebb körben terjedő gyakorlata.

Szakmai gyakorlatot a képzés nem tartalmaz.

A marketing mesterképzés és a felvételi részletei: